نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

فولاد ماهان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد


فولاد ماهان قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد


تیم بسکتبال فولاد ماهان با برتری مقابل الریان قطر قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد.


 دیدار نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا امشب در شهر امان اردن بین تیم های ماهان ایران و الریان قطر برگزار شد که در پایان ماهان موفق شد با نتیجه 84 بر 74 به پیروزی رسیده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ماهان کوارتر اول را 19 بر 18 واگذار کرد و کوارتر دوم با برتری 23 بر 16 این تیم همراه بود تا نیمه نخست با حساب 41 بر 35 به سود نماینده ایران به پایان برسد.

در کوارتر سوم نماینده قطر قدرتمندتر از شاگردان صادق‌زاده ظاهر شد و 28 بر 17 به برتری رسید.

در کوارتر چهارم ماهان بازی را بهتر از حریفش آغاز کرد و امتیازهای عقب افتاده را جبران کرد و در پایان این کوارتر را 26 بر 11 را به سود خود به پایان رساند.

ماهان در این رقابت‌ها شش بازی انجام داد و بدون شکست قهرمان شد.

در دیدار رده‌بندی هم ASU اردن میزبان مسابقات 107 بر 76 الهلای بحرین را از پیش رو برداشت و سوم شد.

تداوم پیروزی‌های بارسلونا با هت‌تریک پدرو

تداوم پیروزی‌های بارسلونا با هت‌تریک پدرو


تیم فوتبال بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل حریف خود به برتری رسید.


شب گذشته تیم فوتبال رایووالکانو میزبان بارسلونا بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پایان رسید.

پدرو در دقیقه 33 موفق شد برای بارسا گلزنی کند ضمن اینکه در نیمه نخست ویکتور والدز همچون دیدار با آژاکس موفق شد در دقیقه 36 یک پنالتی تیم حریف را مهار کند. در دقیقه 47 نیز پدرو موفق شد گل دوم خود و بارسا را وارد دروازه میزبان کند. در دقیقه 72 پدرو هت‌تریک کرد و فابرگاس نیز در دقیقه 80 گل چهارم بارسا را زد.

بارسلونا با این برد رکورد کسب حداکثر امتیازات را حفظ کرد و با 15 امتیاز در صدر جدول رده بندی ایستاد.

نعمت‌پور با کسب مدال طلا قهرمان جهان شد


رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان - مجارستان

نعمت‌پور با کسب مدال طلا قهرمان جهان شد


نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان با پیروزی در دیدار ‌نهایی به مدال طلا رسید.


 در ادامه دومین روز از چهل‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان که از ساعت 15:30 امروز (شنبه) در بوداپست مجارستان آغاز شده است، طالب نعمت‌پور نماینده وزن 84 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در دیدار نهایی مقابل نماینده آذربایجان به مدال طلا رسید.

به گزارش فارس، وی در دیدار فینال با نتیجه 5 بر 3 از سد سامان طهماسبی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

در وزن 84 کیلوگرم که 34 کشتی‌گیر وزن کشی کرده بودند طالب نعمت‌پور بعد از استراحت در دور نخست در دور دوم در کمتر از دو دقیقه با نتیجه 8 بر صفر مقابل برازون براوو از ونزوئلا به پیروزی دست یافت. وی در دور سوم نیز با نتیجه 7 بر صفر از سد جاوید حمزاتوف از بلاروس گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید.

نعمت‌پور در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر از سد تورسینوف از قزاقستان گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. وی برای حضور در فینال با نتیجه 5 بر 2 مقابل جانیکوفسکی دارنده مدال برنز المپیک لندن از لهستان به پیروزی رسید و فینالیست شد.

وی در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 3 از سد سامان طهماسبی، کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان گذشت و مدال طلا را بر گردن آویخت.

طهماسبی که 2 مدال برنز جهان را در سال‌های 2006 و 2007 برای ایران کسب کرده بود، در سال‌هایی که برای آذربایجان کشتی می‌گیرد پیش از این موفق به کسب هیچ مدالی نشده بود و اولین مدال را برای آذربایجان کسب می‌کند.

* رده‌بندی وزن 84 کیلو به شرح زیر است:

1- طالب نعمت‌پور (ایران) 2- سامان طهماسبی (آذربایجان) 3- جاوید حمزاتوف (بلاروس) و ویکتور لورینچ (مجارستان)

دیدار روحانی - اوباما ، اتفاق تاریخی که نزدیک است!

این روزنامه با اشاره به اینکه واشنگتن و تهران در حال نشان دادن اقدامات مثبت در دیپلماسی خود هستند به اخبار کاخ سفید مبنی بر احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا اشاره می‌کند و می‌نویسد: "آیا دیدار روحانی و اوباما صورت خواهد گرفت؟"
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آیا ایران قصد دارد با آمریکا مذاکره کند؟ آیا حسن روحانی، رئیس جمهور ایران با باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟ روزنامه "لوموند" از پیام‌های مثبت مقامات تهران و واشنگتن برای یکدیگر نوشته است.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب» ؛ روزنامه "لوموند" امروز از وقایع اخیر ایران نوشته است. از اخبار آزادی برخی از زندانیان سیاسی، همراه با تصاویری از آنان پس از آزادی.

این روزنامه با اشاره به اینکه واشنگتن و تهران در حال نشان دادن اقدامات مثبت در دیپلماسی خود هستند به اخبار کاخ سفید مبنی بر احتمال دیدار روسای جمهور ایران و آمریکا اشاره می‌کند و می‌نویسد: "آیا دیدار روحانی و اوباما صورت خواهد گرفت؟"

در ادامه، این روزنامه از اقدامات دولت روحانی در چند ماه گذشته و پیام‌های مثبت او و دیگر اعضای دولتش برای غرب نوشته.

از اعلام آمادگی حسن روحانی برای کمک به برقراری دیالوگ میان رژیم سوریه و مخالفان آن تا پیام محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران که گفته بود ایران هرگز هولوکاست را نفی نکرده و کسی که چنین حرف‌هایی می‌زد، دیگر رفته است.

از سوی دیگر، این اقدامات با واکنش و استقبال کم سابقه ی آمریکا مواجه شده که نشان می دهد قرار است اتفاقی تاریخی به وقوه بپیوندد.

تصویر: بازتاب حرکت جالب آندو در تایلند

سایت‌های بین‌المللی حرکت انسانی آندرانیک تیموریان را در دیدار استقلال با بوریرام در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مورد تمجید قرار دادند. همچنین گلی که این هافبک ملی‌پوش در دقایق پایانی آن بازی به ثمر رساند، را معجزه نجات یک پروانه برشمردند. 

به گزارش روزنامه مترو، آندرانیک تیموریان که پیشینه بازی در تیم‌های بولتون، فولام و بارنزلی در لیگ برتر را دارد، در جریان دیدار استقلال ایران مقابل بوریرام تایلند پروانه‌ای را که در وسط زمین قرار داشت، را از مرگ نجات داد و او را به کنار زمین برد تا زیر پای دیگر بازیکنان قرار نگیرد.

اما داستان به اینجا ختم نشد و تیموریان دقایقی بعد از نجات پروانه جواب کار انسانی خود را گرفت و با شوتی سنگین از فاصله 35 متری یکی از تماشایی‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال خود را به ثمر رساند. او با این گل زیبا استقلال را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رساند.

همچنین در گزارشی که در سایت یاهو اسپورت منتشر شده، به این اتفاق اشاره شده است. نویسنده این مطلب اعلام کرد تیموریان که پیشینه بازی تیم‌های بولتون، فولام و بارنزلی انگلستان و تیمی از حاشیه خلیج فارس را داشته است، در دیدار یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، فوق‌العاده‌ترین لحظه دوران فوتبالش را تجربه کرد.

در ادامه این مطلب آمده است: "درحالی که بازی بوریرام تایلند و استقلال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد، تیموریان در اقدامی جالب پروانه‌ای که در وسط زمین بود را در دستانش گرفت و آن را به بیرون زمین برد."

نویسنده این مطلب همچنین اعلام کرد آندرانیک تیموریان هافبک استقلال هشتمین گل باشگاهی‌‎ خود را در یازده سال فعالیت حرفه‌ای در ثانیه‌های پایانی آن بازی به ثمر رساند، آن هم با شوتی شبیه موشک گلی که می‌توان آن را معجزه نجات پروانه دانست.


تیم فوتبال استقلال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه هفته گذشته موفق شد تیم بوریرام تایلند را در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه 2 بر یک شکست داده تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل این تیم به پیروزی 3 بر یک دست یابد.

با این پیروزی شاگردان امیر قلعه‌نویی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و باید روز چهارشنبه هفته جاری در بازی رفت از این مرحله از مسابقات به مصاف تیم اف سی سئول کره‌جنوبی رود.