نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

اختلافات ایران و عربستان

عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه اینترنتی "رأی الیوم" در مقاله ای به بررسی سیاست های عربستان برای مقابله با قدرت روز افزون منطقه ای ایران، پس از شکست سیاست هایش در سوریه پرداخته و نوشت: آل سعود در این راه، دو گزینه ائتلاف با رژیم صهیونیستی و ائتلاف نظامی با اعضای شورای همکاری خلیج فارس را در پیش رو دارد که اگرچه احتمال روی آوردن آن به گزینه دوم بیشتر است اما در آن صورت نیز، قادر به رقابت یا مقابله با ایران نخواهد بود.

عبدالباری عطوان افزود: بی تردید آمریکایی ها در دو ماه گذشته دو شوک بزرگ به حاکمان عربستان وارد کرده اند که اولین مورد آن در مخالفت با اقدام نظامی علیه سوریه - به دنبال بحث مربوط به استفاده از سلاح شیمیایی- تجلی یافت و دومین شوک نیز ناشی از توافق امریکایی ها و غرب با ایران در زمینه هسته ای به جای اقدام نظامی، بود. اما موضوع مورد بحث ما، توانایی سعودی ها برای تحمل این مسئولیت و مقابله با قدرت رو به رشد ایران به تنهایی و نیز مقابله با آن در سوریه، لبنان، عراق و یمن است؛ به ویژه که ایران قادر است جنگ را به داخل عربستان بکشاند و رژیم آل سعود را در تنگنا قرار دهد.

وی نوشت: حکام آل سعود [در تعامل با ایران] دو گزینه در پیش رو دارند که می توانند از آن استفاده کنند و این امر از رصد برخی تحرکات سیاسی و دیپلماتیک در روزهای گذشته مشهود است. گزینه اول، ائتلاف با رژیم صهیونیستی در نتیجه تشویق آمریکا و نادیده گرفتن کلیه محظوریت های دینی در این باره - مشابه اقدام بی سابقه و گستاخانه آل سعود در سال ۱۹۹۰- است. عربستان در جریان این اقدام گستاخانه، ۵۰۰ نیروی نظامی آمریکا را به منظور خارج کردن نظامیان عراقی از کویت در خاک خود پذیرفت. ممکن است این بار نیز علمای دینی سعودی با ذکر این سابقه، ورود به ائتلاف خطرناکتر و گستاخانه تر با اشغالگران صهیونیست را توجیه کنند.

به نوشته عبدالباری عطوان، دیدار اخیر ترکی الفیصل رئیس اسبق دستگاه اطلاعات عربستان با مسئولان صهیونیست در نشست سیاست جهانی در موناکو و مصاحبه وی با روزنامه صهیونیستی معاریو یکی از تمهیدات این ائتلاف است. از نشانه های این ائتلاف می توان به کثرت اخبار منتشره درباره دیدارهای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با مسئولان امنیتی کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و دعوت از شیمون پرز رئیس رژیم اشغالگر قدس برای سخنرانی تلویزیونی در افتتاحیه دیدار امنیتی مربوط به کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد. این سخنرانی در پشت درهای بسته در ابوظبی و کف زدن های متوالی برای پرز با حضور نماینده عربستان - که گفته می شود سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان به نمایندگی از آن کشور در این نشست حضور داشته است- انجام گرفت.

نمونه ای تکان دهنده از وضعیت وخیم میراث فرهنگی در کشور + فیلم

شرایط نامناسب سازمان میراث فرهنگی وگردشگری که به گواهی بسیاری از کارشناسان، پس از مدیریت مشایی، بقایی، میرحسن موسوی و ملک زاده جز ویرانه ای از آن باقی نمانده به نحوی است که انتشار حقایق درباره آن موجب تاثر افکارعمومی می شود اما با این حال در چهارماه اخیر نیز تحولات چشمگیری در این حوزه رخ نداده است و عملکرد مدیریت جدید نیز انتظارات واستاندارد های دولت اعتدال را محقق نکرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


با وجود آنکه طی هشت سال گذشته یکی از تبلیغاتی ترین حوزه های عملکرد دولت سازمان میراث فرهنگی بوده است که در آن بر حراست از میراث فرهنگی کشور تاکید می شد، وضعیت این حوزه از سایر بخشهای دولت نه تنها بهتر نبوده بلکه بمراتب بدتر بوده است.

به گزارش خبرنگار «انتخاب»، شرایط نامناسب سازمان میراث فرهنگی وگردشگری که به گواهی بسیاری از کارشناسان، پس از مدیریت مشایی، بقایی، میرحسن موسوی و ملک زاده جز ویرانه ای از آن باقی نمانده به نحوی است که انتشار حقایق درباره آن موجب تاثر افکارعمومی می شود اما با این حال در چهارماه اخیر نیز تحولات چشمگیری در این حوزه رخ نداده است و عملکرد مدیریت جدید نیز انتظارات واستاندارد های دولت اعتدال را محقق نکرده است.

بطور نمونه یکی از آثار ملی کشور مقبره این سیبویه نحوی است که حدود 500 سال قدمت دارد و در بندر سیراف واقع در استان بوشهر ثبت ملی شده است.

در بازدید خبرنگار افتخاری «انتخاب» از این اثر ملی مشاهده شد که بدلیل بی توجهی و عدم نظارت و حفاظت سازمان میراث فرهنگی مقبره که در اتاقی بدون نگهبان و مسئول رها شده بود توسط سارقان میراث فرهنگی به یغما رفته و چیزی از آن باقی نمانده بود.

مقبره ای که دیگر چیزی از آن نمانده!

با اطلاع خبرنگار «انتخاب» به نیروی انتظامی در فردای آن روز مشاهده شد درب این مقبره مسدود شده است.

به نظر می رسد در این شرایط مسئولان سازمان میراث فرهنگی وگردشگری بجای سخنرانی و بر زبان آوردن سخنان ابهام آمیز به وضعیت بغرنج میراث فرهنگی کشور وبلایی که طی هشت سال گذشته بر آن نازل شده است رسیدگی کنند تا از باقیمانده میراث فرهنگی بتوان حراست کرد.

دانلود

میخائیل گورباچف درگذشت+تکذیب

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
منابع آگاه در آلمان از مرگ "میخائیل گورباچف" رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المیادین، منابع آگاه در آلمان اعلام کردند که "میخائیل گورباچف"، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق و در گذشت.

المیادین: میخائیل گورباچف درگذشت

سخنگوی میخائیل گورباچف، چندی پیش اعلام کرد ه بود که گورباچف برای انجام آزمایش‌هایی در مورد بیماری دیابت بستری شده است.‌

گورباچف 82 ساله در فاصله سال‌های 1985 تا 1991 رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق بود.

گورباچف به رغم آن که چهره‌ای شناخته شده در عرصه جهانی محسوب می‌شود، از سال 1991 تاکنون در امور سیاسی روسیه به حاشیه رانده شده است.

گفتنی است که هنوز منابع روسی و غربی صحت این خبر را تائید نکرده اند.

تکمیلی:


سخنگوی «میخائیل گورباچف» شایعات منتشر شده در برخی رسانه‌ها در مورد مرگ وی را تکذیب کرد. شخص گورباچف هم گفته است حالش بهتر از آن چیزی است که در اینترنت می‌گویند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سخنگوی «میخائیل گورباچف» به شایعات منتشر شده در مورد مرگ وی واکنش نشان داده و آن را تکذیب کرد.

روز سه‌شنبه یک حساب توئیتری ساختگی که با نام «فرانک والتر اشتاینمایر» وزیر خارجه جدید آلمان فعالیت می‌کند، مدعی مرگ آخرین رهبر شوروی سابق شد.

برخی رسانه‌ها نیز با استناد به این حساب توئیتری خبر درگذشت «میخائیل گورباچف» را بازتاب دادند. گورباچف خود نیز به این خبر واکنش نشان داده و در گفت‌وگو با پایگاه «تی‌اس‌ان» اوکراین گفته است: حالم از آنچه در اینترنت گفته می‌شود، کمی بهتر است و در بیمارستانی در آلمان به سر می‌برم.

این سومین بار در سال جاری میلادی است که شایعه مرگ گورباچف در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

پشت صحنه به خط کردن رانندگان تاکسی مقابل ریاست جمهوری!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیگیری یکی از آقازاده ها، حدود سی راننده تاکسی در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

به گزارش آینده، پیرو انتشار مصاحبه دکتر محمود سریع القلم، مشاور رییس جمهور در انتقاد از اقدام غیرحرفه ای صداوسیما در پخش مصاحبه یک راننده تاکسی علیه اقدامات دیپلماتیک دولت، یکی از آقازاده های خوشنام! اصولگرا اقدام به سازماندهی تجمع تعدادی از راننده های تاکسی مقابل نهاد ریاست جمهوری کرده است.
 
این آقازاده که با وجود فقدان شایستگی و سوابق تجربی و تخصصی و حتی سن لازم برای تصدصی مسئولیت مهمی گمارده شده است، در جریان انتخابات ریاست جمهوری نیز استفاده وسیعی از راننده تاکسی های شهر تهران برای یکی از کاندیداها کرده بود.

آفتاب آمد دلیل آفتاب:دستور عزل یک استاد دانشگاه از مشاوری روحانی توسط 30 راننده تاکسی

اقدام چند رسانه افراطی و ادعای تجمع تعدادی راننده تاکسی و انتشار بیانیه ای برای برکناری دکتر سریع القلم از مشاورت رئیس جمهور، عملا ادعای این استاد دانشگاه مبنی بر حاکمیت رویه های پوپولیستی در کشور ثابت کرد.

سریع  القلم چندی پیش در یک سخنرانی گفته بود: «یک راننده تاکسی که از 5 صبح تا 12 شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه 3 بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد؟»

این سخنان سوژه عملیات روانی برخی رسانه های افراطی قرار گرفت و امروز مدعی شدند، جمعی از رانندگان تاکسی شهر تهران در اعتراض به اظهارات توهین آمیز محمود سریع القلم، مشاور رئیس جمهور صبح امروز در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.

اگرچه تصویری از این تجمع منتشر نشده، اما به گفته این رسانه ها، این رانندگان که با خودروهای خود که در حدود 30 تاکسی بود، در مقابل نهاد تجمع کرده بودند در پایان تجمع خود نامه ای اعتراض آمیز خطاب به روحانی را به دفتر رئیس جمهور تحویل دادند. (پیک ایران : در مشهد همزمان تجمع مشابه ای صورت گرفت که خبرگزاری فارس تصاویر آنرا منتشر کرد)

تاکسی رانان تجمع کننده در مقابل نهاد ریاست جمهوری در پایان نامه خود خواستار عزل و اخراج محمود سریع القلم از حلقه مشاوران رئیس جمهور شدند و تصریح کردند که در صورت عدم برخورد برای دفاع از حیثیت شغلی خود از سریع القلم شکایت خواهند کرد.

آن گونه که رجانیوز نوشته، تاکسی رانان تهرانی در اعتراض به اظهارات سریع القلم، خواستار عزل و اخراج این مشاور رئیس جمهور شده اند.

شاید بهتر بود این استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی از ادبیات مناسب تری استفاده می کرد، اما این اقدام که بخشی از عملیات روانی افراطیون برای تضعیف دیپلماسی دولت است، خود اثبات کننده رویه موجود پوپولیستی در کشور است که منطقش این است که  30 راننده تاکسی تعیین کنند که یک استاد معتبر دانشگاه به رئیس جمهور مشاوره بدهد یا نه!

در این حال ساما یکی از کاربران شبکه اجتماعی گوگل نیز درباره سناریو سازی افراطیون علیه دکتر سریع القلم نوشت:

اول: کلمات سریع القلم را ببینید:

«یک راننده تاکسی که از 5 صبح تا 12 شب باید در این خیابان ها بدود تا هزینه 3 بچه دانشجویش را درآورد، سر چهارراه از او می پرسند که نظر شما درباره برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو چیست؟ او چه دانشی دارد که یک واکنش منطقی به این سوال بدهد.»

سوال اول این است آیا این کلمات توهین است؟ واقعا این مضمون که «یک راننده تاکسی دانش لازم را برای تحلیل منطقی برنامه هسته ای و مذاکرات ژنو ندارد» توهین است؟

دوم: رانندگان تجمع کننده حکم عزل و اخراج سریع القلم را داده اند. آیا مجازات مطابق جرم ادعایی است؟

سوم: آیا شما باور می کنید که این رانندگان سخنان سریع القلم را که در موسسه امام موسی صدر گفته شده است، مستقیما شنیده باشند و آیا شما باور می کنید که جمله بالا انگیزه لازم برای تجمع را ایجاد می کند؟

عکس: روحانی در دفتر کارش/ تصاویر: 10 اتفاق تکان‌دهنده ورزش در سال 2013

اتحادیه اروپا: به محض گرفتن تاییدیه آژانس، تحریم های ایران را لغو می کنیم

شرق الاوسط: ایران تقویت شد؛ اعراب به حاشیه رانده شدند/از این پس وای به روزگار کسی که درس خود را درست نخواند!

تراژدی مرگ توافق ژنو به دست کوته فکران ایران و آمریکا

5 نکته ای که باید برای دستیابی به توافق نهایی ایران و 1+5 رعایت شود

تصاویر: اقدام تحسن‌برانگیز قهرمان جهان

تصاویر: برترین عکس‌های2013 «یاهونیوز»

تصاویر: مراسم ختم پدر عابدزاده

تصاویر: زنان کابینۀ مرکل

تصاویر: پرتاب ۵ متری شیر گرسنه به هوا توسط بوفالوی شجاع

همزمان با آغاز هفته هوای پاک، هوای تهران آلوده می شود

جزئیات هویت جاسوس دستگیرشده در کرمان

خلاقانه‌ترین موبایل‌های هوشمند سال 2013

کیس آی‌فون با طراحی خودرو بتمن