نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

آیت الله هاشمی: باید به حال خود بگرییم/ چرا نمی توانیم مثل اتحادیه اروپا به دیگران کمک کنیم؟

کسی که خود را می کشد، باید عقیده داشته باشد و این از وظایف ما است که قابل قبول نبودن این راه و رضایت نداشتن خداوند از آن را در رسانه ها، مساجد، کتابها، برنامه ها و همایشها بیان کنیم....الان اتحادیه اروپا مجموعه ای را تشکیل داده اند که اگر کشوری مشکل پیدا کند، دیگران به او کمک می کنند، ما چرا نمی توانیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن طبیعی دانستن اختلاف نظر، نزاع را برخلاف تعالیم اسلامی و موجب وهن مسلمانان و جامعه اسلامی دانست.

به گزارش «انتخاب»، آیت الله هاشمی رفسنجانی در کنفرانس وحدت اسلامی برگزاری دوره های مختلف این کنفرانس را دارای نتایجی از جمله نزدیکی قلب ها وبرطرف کردن شبهات ذکر کرد و گفت: به نظرم هنوز با نتیجه اساسی که از ابتدا در اهداف بوده است فاصله داریم.

وی افزود: خوشبختانه دبیرخانه و اعضا تلاش مضاعف می کنند ولی ما نیازمند وحدت واقعی جهان اسلام هستیم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: متاسفانه شرایطی اکنون در جهان اسلام است که از یک بعد، وضع خطرناکی به خودگرفته است و ضد دعوت پیامبر وبرخلاف خواست خداوند پیش می رود.

وی وجود اختلاف نظر در بین افکار و مذاهب را موضوعی طبیعی عنوان و تاکید کرد: به طور طبیعی هر انسانی تفکری مستقل دارد و با عقل و فکر و معلومات خود راه معینی را انتخاب می کند و فکر نمی کنم، هیچ جا در معارف ما چنین دستوری که اختلاف نظر را به کلی نفی کند، داده شده باشد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: از اختلاف نظرها اختلاف عقیده هم پیش می آید که این موضوع هم در قرآن و هم در سنت پذیرفته شده است وهم عقلانیت چنین چیزی را حکم می کند.

وی افزود: آنچه اهمیت دارد این است که ما بتوانیم جلوی نزاع را بگیریم و متاسفانه آنچه که امروز در جهان اسلام جلوه بیشتری پیدا می کند و خطرناک است تنازع میان مسلمانان است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ و خونریزی و وارد کردن خسارت بر اساس اختلاف عقیده و فکر به کلی نادرست و از آن به شدت نهی شده است، این رویه تبعات بسیار سنگینی می تواند برای طرفها داشته باشد و در خیلی از موارد گناه کبیره است.

وی بار دیگر بر ضرورت پیدا کردن راهی جهت جلوگیری از نزاع در بین مسلمین تاکید کرد و گفت: آثار تخریبی این نزاع در جهان اسلام کم کم حالت جنون به خود گرفته است و اگر فجایعی که در خبرها می بینیم، صحت داشته باشد باید به حال خود بگرییم، از جمله خبر این که دختری 8 ساله در افغانستان و با وعده هایی که برادرش داده بود قصد داشت، کمربند انتحاری را در بین مردم منفجر کند این در حالی است که اسلام دین رحمت و برادری است.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: همین امروزبچه های فلسطینی در اردوگاه یرموک که ده ها سال است آنجا زندگی می کنند و جزو مظلوم ترین ابنای بشر هستند، دچار قحطی شده اند به گونه ای که برخی از گرسنگی فوت می کنند، چیزهایی شرم آور است و کسانی که تاثیر دارند باید روزی جواب بدهند.

وی گفت: شرایطی که امروز بر جوامع اسلامی بخصوص در منطقه خاورمیانه و تعداد زیادی از کشورهای عربی حاکم شده به هیچ عنوان تناسبی با آنچه که معارف اسلام از ما خواسته است، ندارد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: چنانچه ما در این برنامه های وحدت بخش به سراغ جدی ترین مسائل برویم و مسائل مان را به صورت دسته جمعی مطرح کنیم و دولت های اسلامی هم پشت سر آن از این مباحث حمایت کنند، شاید بتوانیم جلوی این فجایع را بگیریم.

وی توهین کردن و درشت گویی و فحاشی در رسانه های مختلف اعم از مجازی، تصویری و مکتوب را هم جزیی از مراتب نزاع عنوان کرد و گفت: این گونه مسائل حقیقتا در عصر بیداری اسلامی، آگاهی مردم و انفجار اطلاعات تاسف بار است و باید در نظر بگیریم که دراین شرایط چنین مقوله هایی به نام اسلام چه تاثیری بر کسانی که خارج از اسلام قرار دارند، می گذارد.

هاشمی رفسنجانی افزود: کسی که خود را می کشد، باید عقیده داشته باشد و این از وظایف ما است که قابل قبول نبودن این راه و رضایت نداشتن خداوند از آن را در رسانه ها، مساجد، کتابها، برنامه ها و همایشها بیان کنیم.

وی تصریح کرد: دنیای اسلام اگر محکمات قرآن را رعایت می کرد، دنیای ما غیر از این بود، چنانچه امروز امت اسلامی دارای حدود 60 کشور مستقل است و می تواند بزرگترین امت دنیا باشد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید به گونه ای با یکدیگر تعامل کنیم که بتوانیم از امکانات عظیمی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم، اما در شرایط کنونی بسیاری از امکانات به دلیل در گیریها و اختلافات موجود راکد و بدون استفاده مانده است و امتی که امروز می تواند بزرگترین قدرت دنیا باشد، وضع کنونی را دارد از این رو باید با تعاون بتوانیم از این امکانات خوب و مکتب بی نظیر و این قرآن استفاده کنیم و آن قدرتی باشیم که قرآن خواسته است.

وی همچنین افزود: الان اتحادیه اروپا مجموعه ای را تشکیل داده اند که اگر کشوری مشکل پیدا کند، دیگران به او کمک می کنند، ما چرا نمی توانیم.

هاشمی رفسنجانی برخی اختلاف نظرها را مسائلی تاریخی بین مذاهب اسلامی ذکر و تصریح کرد: حرکات اختلاف انگیز و نزاع به هیچ وجه عقلانی نیست و باید ساز و کار مشترکی درست کرد و بحث های مشترک را برای همه طرف ها و مجموعه ها منتشر نمود، باید شخصیت های معتبر پشت آن باشند و دولت ها حمایت کنند، امری که عقلا و منطقا ممکن است.

وی افزود: وقتی که قرآن کریم به اهل کتاب می گوید که در مسائل مشترک تفاهم کنید این موضوع در درجه اول در مورد خود ما صادق است درحالی که ما 95 درصد مشترکات دینی داریم.

آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: ما در یکی یا دوسال گذشته خوشحال شدیم از اینکه بیداری اسلامی به وقوع پیوسته و دنیای اسلام بیدار می شود و مردم یک کشور با آرامش با هم جمع می شوند تا بتوانند هم استبداد و هم استکبار را شکست دهند، انجام هم دادند، اما عاقبت آنها چه شد؟

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، موضوع شوروی سابق و مبارزه مجاهدان افغان را مثال زد و گفت: وقتی آنها به کمک برخی کشورها، ابرقدرتی را شکست دادند، دیدیم که در داخل این جریانات، جریانات دیگری رشد کردند و مسلمانان به جان یکدیگر افتادند.

وی با بیان این که برنامه عملی پیامبر این گونه بود که در مدت ده سال مدینه فاضله ای را خلق کردند، تاکید کرد: متاسفانه ما به سنت پیامبر عمل نمی کنیم و فعلا با هم درگیر هستیم که به هیچ وجه با روح اسلام سازگار نیست.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با وجود نهادهایی همچون مجمع جهانی تقریب مذاهب بتوان در بین اسلام و مسلمین امت واحده تشکیل شود.

خودکشی در مترو تهران؟

خبرنگار انتخاب گزارش داد: 
ساعت 12.15 مترو به سمت فرهنگسرا در نزدیکی مترو گلبرگ حدود 15 دقیقه تاخیر داشت. که پیگری مسافران در طول 15 دقیقه برای اطلاع از علت و مدت زمان تاخیر با سکوت راننده مترو طی شد.

به همین دلیل مسولان مترو به بهانه کنترل اوضاع تمام مسافران سرگشته را به خارج از مترو یعنی خیابان مدنی هدایت کردند

با پیگری خبرنگار انتخاب از مسولان مترو گلبرگ ، فقط ادعای نقص فنی شنیده شد اما 
تجمع عده ای از مسافران حاکی از علت ناگفته ی توقف و تعلل مترو بود و در همهمه ها شنیده شد شخصی در ایستگاه خودکشی کرده است.

دیگر دلیلی که شایعه خودکشی فردی را ثابت می کند شتابزدگی مسولان مترو گلبرگ در قطع حرکت مترو و خروج اجباری مسافران می باشد. زیرا نقص فنی نمی تواند دلیل این بهم ریختگی و نابسامانی و قطع ناگهانی خدمات به مسافران باشد.

این در حالی است که در ابان ماه نیز یکی از واگن ها دچار آتش سوزی شد و مسولان پاسخی به نگرانی های مسافران ندادند.

دپیلمات ایرانی در یمن به شهادت رسید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ابوالقاسم اسدی دیپلمات ایرانی از سوی افراد مسلح در صنعا پایتخت یمن، مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

به گزارش «انتخاب»، فرانس پرس از قول مقامات پلیس ومسولان بیمارستان آلمانی که فرد زخمی به آنجا منتقل شده بود خبر می‌دهد که این دیپلمات پس از انتقال به بیمارستان براثر شدت جراحات جان باخته است.

منابع پلیس در این باره افزوده‌اند که دیپلمات بلندپایه ایرانی به هنگام خروج از منزلش از سوی مهاجمان نا‌شناسی که سوار بر یک وَن بوده‌اند، سه بار هدف گلوله قرار گرفته است.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت خارجه ایران نیز ضمن تایید این ترور، با محکوم کردن شدید این حمله گفته است که جمهوری اسلامی ابعاد موضوع را با مسوولین یمن با جدیت دنبال خواهد کرد.

به دنبال اقدام تروریستی امروز، کاردار یمن در تهران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به وی ابلاغ شد.

 کاردار یمن با اظهار تاسف و محکومیت این حادثه تروریستی از سوی خود ، دولت و مردم یمن ، شهادت دیپلمات کشورمان در صنعا را به خانواده ایشان و همچنین دولت و مردم ایران تسلیت گفت. وی همچنین تاکید کرد مراتب فوق را سریعا به دولت متبوع خود منتقل خواهد کرد.

مسی: ایران به سرعت در حال پیشرفت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین ایران را تیمی می‌داند که به سرعت در حال پیشرفت است.


لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی 2014 برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم.

 تسنیم، دیه‌گو مارادونا و خوان سباستین ورون، ستاره‌های پیشین آلبی‌سلسته تیم نیجریه را حریف سرسختی برای آرژانتین نمی‌دانند و معتقدند این تیم در حد تیم‌های تراز اول دنیا نیست ولی مهاجم بارسلونا نظری متفاوت دارد.

وی در خصوص هم‌گروهی با نیجریه، قهرمان آفریقا اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره‌های متوالی جام جهانی نیجریه را شکست داده‌ایم ما شبیه شکارچی‌ها بوده و آنها نیز همانند شیرهای زخمی هستند!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در خصوص دیگر تیم‌های گروه F جام جهانی 2014 یعنی ایران و بوسنی‌وهرزگوین گفت: بوسنی‌ که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند تیمی نوظهور به شمار می‌رود و ایران هم تیمی است که به سرعت در حال پیشرفت است. جام جهانی رقابتی پیچیده است و تیم‌هایی که به مرحله پایانی این تورنمنت راه پیدا می‌کنند بهترین هستند، پس برای اینکه به پیروزی برسیم هر کاری که از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد.

مسی: ایران به سرعت در حال پیشرفت است

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین ایران را تیمی می‌داند که به سرعت در حال پیشرفت است.


لیونل مسی، سوپراستار تیم ملی آرژانتین در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «ESPN» آمریکا در خصوص رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام جهانی 2014 برزیل گفت: همه می‌گویند که در گروه آسانی قرار گرفته‌ایم ولی به هر حال ما باید بازی‌هایی را مقابل حریفان خود انجام دهیم.

 تسنیم، دیه‌گو مارادونا و خوان سباستین ورون، ستاره‌های پیشین آلبی‌سلسته تیم نیجریه را حریف سرسختی برای آرژانتین نمی‌دانند و معتقدند این تیم در حد تیم‌های تراز اول دنیا نیست ولی مهاجم بارسلونا نظری متفاوت دارد.

وی در خصوص هم‌گروهی با نیجریه، قهرمان آفریقا اظهار داشت: با توجه به اینکه در دوره‌های متوالی جام جهانی نیجریه را شکست داده‌ایم ما شبیه شکارچی‌ها بوده و آنها نیز همانند شیرهای زخمی هستند!

کاپیتان تیم ملی آرژانتین در خصوص دیگر تیم‌های گروه F جام جهانی 2014 یعنی ایران و بوسنی‌وهرزگوین گفت: بوسنی‌ که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کند تیمی نوظهور به شمار می‌رود و ایران هم تیمی است که به سرعت در حال پیشرفت است. جام جهانی رقابتی پیچیده است و تیم‌هایی که به مرحله پایانی این تورنمنت راه پیدا می‌کنند بهترین هستند، پس برای اینکه به پیروزی برسیم هر کاری که از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد.