نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

مظلومیت باغ فدک در چشمان حیرت زده دوربین + تصاویر

* محمد کاظم پور
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تقریباً پانزده روز پیش از مؤسسه خیریه فدک فاطمه الزهرا(س) تماس گرفتند و این خبر خوش را دادند که می‌خواهیم بمناسبت سالروز هدیه کردن باغ فدک از جانب پیامبر اکرم(ص) به دختر عزیزشان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) در 25 ربیع الاول        (دوشنبه 7 بهمن 1392) جشنی برگزار نمائیم. خبر خوش خویش را با این جمله خوش تر کردند که شما اولین عکاس شیعه هستید که سعادت سفر به آن سرزمین روحانی را پیدا کردید و توانستید نمایشگاهی برگزار نمایید که چشمهای بسیاری آن عکس‌ها را دیدند و شناختند که فدک نه تنها از بین نرفته، بلکه با زخم‌هایی که بر در و دیوار و نخل‌های شکسته خویش دارد، مظلومیت 1400 ساله اهل بیت را فریاد می‌زند.

پذیرفتم، چون دیدم آنچه در ایران اسلامی به عنوان کشوری که مذهب مردم آن شیعه است، فقط در ایام ولادت و شهادت آن بانوی بزرگوار از فدک می‌گوییم و می‌نویسیم، حال آنکه فلسفه وجودی فدک به آن روز تاریخی برمی‌گردد که رسول مکّرم اسلام این باغ مصّفا را به دخترشان بخشیدند. واقعه‌ای که خیلی‌ها تلاش می‌کنند واقعیت آن را کتمان کنند. خوش سلیقگی محض است و یک منطق تاریخی که این روز را در تاریخ ایران و حتی در تقویم شیعیان،  برجسته و ماندگار کنیم.


پذیرفتم چون سفرم را با عنایت خدا و لطف بانوی گلها می‌دانم و انتشار و باز نشر مکرر تصاویر آن سعادت بزرگی است که وظیفه خویش می‌دانم.

می‌گویند:  «ذکات العلم نشرها» و چه علمی بالاتر از این سعادت برای من که از دریچة دوربین، باغ فدک را به ثبت رساندم، آن هم روزی که شهادت آن بانوی بزرگوار بود.


مطمئن باشید هر عکسی که از فدک به شما تقدیم می‌نمایم شرح دل همة شیعیان است که می‌خواهند فدک را ببینند و در سایه‌سار نخل‌هایش قدم بزنند، از چشمة حضرت فاطمه(س) بنوشند و وضو بسازند و در مسجد حضرت فاطمه دو رکعت نماز تحیت بخوانند. عکس‌هایم را تقدیم به مردان و زنان شیعه می‌کنم که با گریه‌های فدکیه پیر شدند. تقدیم به جوانان شیعه می‌کنم که دربه در  در تاریخ اسلام به دنبال فدک در جغرافیای عربستان می‌گردند که در گرد و غبار کینه‌های سلفی و وهابی پنهان شده است.

اگر چه سال ها از آن تاریخ می گذرد و عقدهای گروهی، غبار بر آینه ی فدک نشانده و نمی گذارد نور خورشید حقیقت آن به مردم منعکس شود، امّا  عنایت خداوند را ببینید که این واقعه را به مناسبت های گوناگون در دل شیعیان زنده می نماید.


همراهی با آیت الله هاشمی رفسنجانی برای سفر به فدک در سال 1387 و مشاهده کردن اسم «فدک» زیر تابلوی ورودی شهر «حائط» خاطره ای ماندگار در زندگی ام خواهد بود که به درستی آن سفر را « رونمایی از باغ فدک در قرن بیست و یکم » تعبیر کرده اند.


می‌دانم روزی گنج بزرگ شیعیان یعنی قبر حضرت فاطمه (س) نیز پیدا می‌شود و آرزومندم که آن سعادت را نیز خدای بزرگ به من عنایت فرماید که بتوانم از دریچة  دوربین چشم شما را به آن باغ نیز روشن کنم، البته در ظهور دولت یار که روزی آفتاب تابناکش از پس ابرهای تیرة غیبت طلوع خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
mostafa دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.ironiforum.ir/

باسلام وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم به سایت من هم سربزنید و عضو سایت ما شوید@};-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد