نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: شریک مشتاق ایران می شویم، اگر...!

اگر دولت جدید تصمیم بگیرد به طور جدی تعامل کند جهت انجام تعهدات بین‌المللی‌اش و رسیدن به یک راه حل صلح‌آمیز، در آن صورت آمریکا را شریک مشتاق خواهد دید
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد اظهار داشت اگر تهران راه تعامل و همکاری را برگزیند، واشینگتن را شریک خود خواهد یافت.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب ؛ سامانتا پاور در نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد برای بررسی تحریم ها علیه ایران با بین این مطلب که «تهران در حال از دست دادن امیدها برای پایان دادن به رویارویی هسته ای میان ایران و غرب هستند» گفت: آمریکا امیدوار است حضور حسن روحانی در ریاست جمهوری ایران فرصتی برای تهران باشد تا به سرعت برای رفع نگرانی های جدی جامعه بین الملل در مقابله با مقاصد هسته ای ایران حرکت کند.

وی در عین حال گفت: متاسفانه هیچ نشانه ای از تمایل ایران برای تعامل و همکاری مشاهده نمی شود و حتی برخی اتفاقات اخیر، باعث تشدید نگرانی ما شده است.

پاور با بیان ادعای تکراری کشورش در مورد «نصب سانترفیوژهای پیشرفته» می گوید: این سانترفیوژها سه برابر سانترفیوژهای قبلی قدرت دارند.

وی اضافه کرد: با این وضع آمریکا و ایران از گفت و گو در مورد حل مناقشه هسته ای دور می شوند!

پاور در عین حال گفت: اگر تهران راه تعامل و همکاری را برگزیند، واشینگتن را شریک خواهد یافت.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: آمریکا شریک مشتاق ایران می شود، اگر...!

از سوی دیگر، آلن ایر، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا، در واکنش به انتقال مسئولیت مذاکرات هسته‌ای از شورای عالی امنیت ملی ایران به وزارت خارجه، اظهار داشت اگر تهران راه تعامل را برگزیند، واشینگتن را شریکی مشتاق خواهد یافت.

آلن ایر، در پاسخ به رادیو فردا که نظر وی را درباره انتقال مسئولیت مذاکرات اتمی به وزارت خارجه ایران جویا شده بود، گفت: «ما این گزارش‌ها را دیده‌ایم و بار دیگر تأکید می‌کنیم که امیدواریم دولت ایران به طور محتوایی با جامعه جهانی برای رسیدن به یک راه‌حل دیپلماتیک به مسئله برنامه هسته‌ای تعامل کند و همینطور با آژانس در تحقیقاتش به طور کامل همکاری کند».

سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه آمریکا، در ادامه گفت: «ریاست جمهوری دکتر روحانی به ایران فرصت می‌دهد تا نگرانی‌های جدی جامعه جهانی در مورد برنامه هسته‌ای ایران را برطرف کند و اگر دولت جدید تصمیم بگیرد به طور جدی تعامل کند جهت انجام تعهدات بین‌المللی‌اش و رسیدن به یک راه حل صلح‌آمیز، در آن صورت آمریکا را شریک مشتاق خواهد دید».
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد