نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

پنج درسی که باید از ویدیو محمد جواد ظریف یاد بگیریم

چه تصور کنید که تعامل ایران برای توافق با غرب با حسن نیت همراه است و چه تصور کنید که طرحی در جهت تضعیف تحریم غرب است، در این میان یک مسئله روشن است و آن این است که ایران در این ماجرا در حال تلاش است. آخرین نمونه این تلاش ها از سوی جواد ظریف وزیر خارجه ایران صورت گرفت که در ویدیویی به زبان انگلیسی از موضع کشورش سخن گفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
واشنگتن پست نوشت: چه تصور کنید که تعامل ایران برای توافق با غرب با حسن نیت همراه است و چه تصور کنید که طرحی در جهت تضعیف تحریم غرب است، در این میان یک مسئله روشن است و آن این است که ایران در این ماجرا در حال تلاش است. آخرین نمونه این تلاش ها از سوی جواد ظریف وزیر خارجه ایران صورت گرفت که در ویدیویی به زبان انگلیسی از موضع کشورش سخن گفت.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، از سخنان محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران پنج درس می توان گرفت که در زیر به آن اشاره می کنیم:

1. کیفیت این ویدیو جالب نبود. موسیقی آبکی و کات ها بسیار بود. با این حال دولت آمریکا هم مشهور به تولیدات ویدیویی با کیفیتی کمتر از هالیوود است. اما مهم آن است که ایران زیاد دست به این گونه اقدامات نمی زند. به خاطر سپردن این مسئله ارزشمند است.

2. ظریف پیامی 3 لایه داشت که بارها تکرار کرد: شما باید با احترام برخورد کنید. او گفت: ما انتظار احترام داریم. او حتی یکبار هم به تحریم ها اشاره نکرد. دلایل خوبی برای مظنون بودن به برنامه هسته ای ایران وجود دارد اما سخنان ظریف در اینجا برای درک رویکرد او در مذاکرات قابل توجه است.

3. ظریف خواستار صلح شد اما حتی این درخواست او نیز به عنوان اجزای درخواست بزرگتر مبنی بر احترام به ایران بیان شد.

4. زمانیکه ظریف از صلح سخن می گفت، از آن به عنوان نه تنها هدف دولت ایران بلکه هدف مردم ایران یاد کرد. او گفت: تابستان گذشته، مردم ما از طریق صندوق های رای تعامل سازنده را انتخاب کردند.  این اظهارات او به طور بالقوه قابل توجه است چراکه ته تنها تاکیدی بر اهمیت تعامل ایران با غرب بود بلکه شاید پیامی به تهران هم بود. در فضای سیاسی ایران هم درست به مانند آمریکا بر سر چگونگی توافق اختلاف وجود دارد. این موضوع، مسئله ای جنجالی است و تندروهای زیادی در ایران وجود دارند که سعی در جلوگیری از توفق دارند. 

با این حال، شاید ما در حال شنیدن بخشی از کمپین ظریف و پرزیدنت روحانی برای به کرسی نشاندن این سخن که ایرانیان صلح می خواهند و بنابراین پیش دستی آنان در مقابله با مخالفت های داخلی باشیم.

5. ظریف هم بسیار خوب انگلیسی صحبت می کرد و هم لهجه ی آمریکایی داشت. این قابل توجه است. او پنج سال را در نیویورک به عناو سفیر کشورش در سازمان ملل گذرانده است. مشخص است که روحانی او را به دلیل توانایی اش در گفتگو با غربی ها و بویژه امریکایی انتخاب کرده است. این ویدیو یادآور این مسئله است. 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد