نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

روحانی دوباره امید را در دل های ایرانیان زنده کرد

همه چیز در ایران تغییر کرده است. اول از همه، بنابر آنچه از ایرانیان شنیدم،‌ آنها دوره ی احمدی نژاد را دوره ی بسیار سیاهی می دانند و دوره ی پرزیدنت روحانی را دوره ی امید می دانند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرنگار رادیو ان پی ار آمریکا نوشت: تهیه گزارش در ایران دشوار است اما از زمان روی کار آمدن حسن روحانی رئیس جمهور ایران همه چیز تغییر کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، پرزیدنت روحانی به آغاز نخستین مذاکرات بلندپایه با آمریکا در چندین دهه گذشته کمک کرده است. در مذاکرات بر سر برنامه هسته ای نیز پیشرفت بسیاری صورت گرفته و دولتش درهای کشور را بر روی خبرنگاران غربی باز کرده است.

اسکات پیترسون خبرنگار کریستین ساینس مانیتور یکی از همین گزارشگران است که پس از چهار سال و نیم توانست به ایران بازگردد.

او می گوید: همه چیز در ایران تغییر کرده است. اول از همه، بنابر آنچه از ایرانیان شنیدم،‌ آنها دوره ی احمدی نژاد را دوره ی بسیار سیاهی می دانند و دوره ی پرزیدنت روحانی را دوره ی امید می دانند.

یکی از دلایل بروز این نوع امید و مشارکت مردم در آینده سیاسی کشورشان این است که آنها بر شک و تردید خود نسبت به سیستم انتخابات کشورشان غلیه کردند و از منازل خود بیرون آمده، رای دادند و روحانی میانه رو را برگزیدند.

حسن روحانی از حمایت بسیار زیادی در میان مراکز مذهبی برخوردار است او نه تنها از حمایت آیت الله خامنه ای رهبر عالی ایران برخوردار است بلکه برخی از قدرتمندترین احزاب میانه رو و اصلاح طلب از او پشتیبانی کرده اند.

برای نخستین بار در سال های گذشته، مردم احساس خوش بینی دارند.  آنها نمی دهند چه آینده ای در انتظارشان است اما برای آنها امروز بهترین روزگاری است که 6 ماه پیش شاهد آن بودند.

یکی از مورد توجه ترین مسائلی که با آن روبرو شدم، زمانی بود که به نماز جمعه رفتم. در این میان،‌سخنان آیت الله احمد خاتمی به گوشم خورد.  او سخنان معمولی خود را اغاز کرد که شامل اظهارات ضد امریکایی و عدم اعتماد به امریکا می شد. اما به محض اینکه در مورد مسائل داخلی سخن به زبان آورد چشمانش روشن شد و بسیار هیجانزده و عصبانی شد.

او گفت: با تغییرات سیاسی جدید مردم احساس می کنند که زندگی جدیدی به آنها داده شده و امید تازه ای به آنها داده شده است. ما باید به انها{دشمنان} یاداور شویم که ما خوشحال هستیم و به انها اجازه نمی دهیم که فتنه ایجاد کنند.

این مسئله به شما این حس را منتقل می کند که این دست از سیاسیون و تندروهایی که علیه روحانی هستند،‌ در دنیای شک و تردید زندگی می کنند و همچنان بسیار بسیار قدرتمند هستند. باوجود انکه انتخابات، ثابت کرد که انها در اقلیت هستند اما صدای آنها همچنان بلند شینده می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد