نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،
نرم افزار چاپ چک -  نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

نرم افزار چاپ چک - نرم افزار چک چاپ - نرم افزار پرینت چک - نرم افزار چک پرینت

فروش چاپ چک - چک چاپ ، پرینت چک ، چک پرینت ، نرم افزار رایگان چاپ چک ، نرم افزار چک چاپ ،

اظهارات جدید محسنی اژه ای :مداح معروف تیراندازی نکرده است /مرتضوی ممنوع الخروج شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: سعید مرتضوی ممنوع الخروج شده و تحقیقات پرونده وی در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  سخنگوی قوه قضاییه گفت: سعید مرتضوی ممنوع الخروج شده و تحقیقات پرونده وی در حال انجام است.

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز سه شنبه این خبر را در نشست خبری فوق العاده با خبرنگاران اعلام کرد.

**در سطح علی جنتی نیست که برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در واکنش به مصاحبه "علی جنتی" با شبکه الجزیره انگلیسی اظهارداشت: امروز ترجمه این مصاحبه را خواندم، سؤال شبکه الجزیره کاملا جهت‌دار علیه قوه قضائیه است و اگر یک مسئول هوشمند و زیرک در مقابل یک شبکه خارجی قرار بگیرد، در مقابل این سؤال علی‌القاعده به هیچ‌وجه نباید چنین پاسخی بدهد.

وی گفت: طبق رافتی که ما داشته و داریم چند ماهی است که جریان ضد انقلاب و فراریان فتنه علیه قوه قضائیه دارند فضاسازی می‌کنند این جریان حاکی از آن است که قوه قضائیه ضابطه‌مند و مؤثر عمل کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای گفت: در تماسی که با آقای جنتی بوده، گفته‌اند که مصاحبه تحریف شده است، اگر مصاحبه تحریف شده باید به این موضوع واکنش نشان داده شود و مورد اعتراض شدید قرار گیرد.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: من تاکید می‌کنم که شاید مطالب منتشر شده حرف‌های آقای جنتی نباشد ولی اگر اینطور باشد باید گفت که این امر سطح ایشان را بسیار تنزل می‌دهد و اصولا در سطح علی جنتی نیست که برای قوه قضائیه تعیین تکلیف کند.

**مرتضوی ممنوع الخروج شده است

وی در این نشست خبری اظهارداشت: با اشاره به پرونده سعید مرتضوی در دادگاه اظهارداشت: مرتضوی ممنوع الخروج شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا مرتضوی برای فردا(چهارشنبه 25دی ماه) به دادسرا احضار شده است یا خیر، گفت: اجمالا می‌دانم ممنوع‌الخروج شده و همین روزها احضار شده، اما راجع به فردا نمی‌دانم.

**درباره رئیس جمهور سابق و بابک زنجانی خبر جدیدی نیست

وی درباره آخرین وضعیت پرونده محمود احمدی‌نژاد گفت که در این باره چیز جدیدی وجود ندارد.

محسنی‌اژه‌ای همچنین درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی و اینکه آیا فرد جدیدی در این رابطه دستگیر شده است، یا خیر، گفت: اطلاع جدیدی ندارم و بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.



*تیراندازی از سوی مداح معروف انجام نشده است

سخنگوی دستگاه قضا همچنین درمورد پرونده تیراندازی مداح معروف اظهار داشت: این شخص تیراندازی نکرده بلکه سرنشین خودروی وی تیراندازی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: در نشست خبری گذشته هم توضیحاتی در این زمینه ارائه کرده‌ام و از شما اصحاب رسانه می‌خواهم تا با خویشتن‌داری اجازه دهید مسئله بیشتر روشن شود و دراختیار رسانه ها قرار بگیرد.

وی از مطالب درج شده دریکی از روزنامه اظهار تعجب کرد و گفت: با اینکه ابعاد این مسئله روشن نشده، متعجبم که این روزنامه چطور اینگونه قلم فرسایی کرده است؟

دادستان کل کشور گفت: ساعت‌های بعد از نیمه شب بود که در اتوبان شهید بابایی از سمت شرق به غرب سه دستگاه خودرو که دو دستگاه آنان پژو 206 و یک دستگاه مزدای 40 بود با هم در حرکت بودند که یکی از سه ماشین در تونل سبقت گرفت و دو خودروی دیگر هم به دنبال او با سرعت بیشتر حرکت کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد